Normativa admissió de l’alumnat per al curs 2024-2025

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació, en el títol II establix el marc en el qual les Administracions educatives han de regular l’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats, de manera que es garantisca el dret a l’educació, l’accés en condicions d’igualtat i la llibertat d’elecció de centre, atenent una escolarització equilibrada entre tots els centres sostinguts amb fons públics de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

D’acord amb això, la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació ha desenvolupat normativa pròpia per a regular l’admissió de l’alumnat en els centres públics i privats concertats en els ensenyaments d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, formació professional, tant bàsica, com de grau mitjà i superior, així com programes formatius de qualificació bàsica.

Tota esta normativa, així com les corresponents resolucions en les quals s’establixen els calendaris i els procediments per a l’admissió de l’alumnat per al pròxim curs escolar 2024-2025, podrà ser consultada i descarregada en esta pàgina web a mesura que vaja establint-se.

PROCEDIMENT ADMISSIÓ

Haurà de confirmar plaça per a 1 ESO en el col·legi adscrit(CEIP Sant Blas i CEIP Sant Ferran):

• L’alumnat dels centres de Primària adscrits (CEIP Sant Blas i CEIP Sant Ferran) que vaja a cursar 1r ESO en l’IES Sant Blas en 2024-2025

—-

Haurà de presentar sol·licitud d’admissió, segons convocatòria de la Conselleria d’Educació.

• L’alumnat de centres de Primària no adscrits a l’IES Sant Blas que desitja cursar 1r ESO en l’IES Sant Blas en 2024-2025.
  • L’alumnat de 4t ESO de la IES Sant Blas que desitja matricular-se en 1r Batxillerat en l’IES Sant Blas o en qualsevol altre centre en 2024-2025

—-

NO haurà de presentar sol·licitud d’admissió, tan sols realitzar la matrícula el dia que li corresponga:

• L’alumnat dels centres de Primària adscrits (CEIP Sant Blas i CEIP Sant Ferran) que vaja a cursar 1r ESO i haja confirmat la seua plaça durant el termini corresponent.
  • L’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO de la IES Sant Blas que desitja continuar en l’IES Sant Blas en 2024-2025.
  • L’alumnat de 4t d’ESO de la IES Sant Blas que repetix curs i desitja continuar en l’IES Sant Blas en 2024-2025.
  • L’alumnat de 1r BACH de l’IES Sant Blas que desitja matricular-se en 2n Batxillerat en l’IES Sant Blas en 2024-2025.
  • L’alumnat de 1r BACH i 2n BACH de l’IES Sant Blas que repetix curs i desitja matricular-se en l’IES Sant Blas en 2024-2025.

Circumstància específica