Optatives per a 2n d’ESO – Curs 24/25

• Emprenedoria social i sostenible

Amb la matèria d’Emprenedoria Social i Sostenible desenvoluparàs capacitats relacionades amb la creativitat i esperit innovador, la valoració de les idees com a motor per a detectar oportunitats de negocis viables i sostenibles i el desenvolupament d’una cultura financera bàsica que et permetran actuar amb sentit crític i responsable.

• Programació, Intel·ligència Artificial i Robòtica I (PIAR I)

L’objectiu de la matèria és introduir a l’alumne dins del món de la Informàtica avançada. Revisarem l’ús de les eines ofimàtiques bàsiques (Word, Excel i Power Point), ensenyarem als alumnes a emprar la identitat digital que la Conselleria d’Educació els ha assignat, introduirem la robòtica, aprendrem a programar, a utilitzar les aplicacions d’Intel·ligència Artificial (IA) disponibles, i acabarem creant algunes aplicacions d’IA pròpies.

• Projectes Interdisciplinaris

• Segona Llengua Estrangera (Francés)

La optativa de Francés va dirigida a todos aquellos alumnos con curiosidad por un idioma nuevo y que son conocedores de las múltiples ventajas que una segunda lengua extranjera puede brindarles (a nivel profesional, cultural y de ocio). Con ayuda de canciones, vídeos, libro y actividades, vamos aprendiendo el idioma centrándonos en la comprensión y expresión oral/escrita y en la fonética.

• Taller d’aprofundiment: Salut i activitat Física

L’objectiu d’este taller és el de conscienciar el nostre alumnat sobre la importància de la pràctica física activa i continuada per a aconseguir un benestar físic i mental. Per a això, desenvoluparem un programa d’activitats lúdiques i no competitives on la participació activa siga l’objectiu últim. S’aprofitarà també per a donar formació sobre altres aspectes relacionats amb el benestar personal, a saber, alimentació equilibrada, higiene personal, postura corporal i gestió emocional.

• Taller de reforç