Optatives per a 1er d’ESO – Curs 24/25

• Laboratori de creació audiovisual

• Laboratori d’Arts Escèniques

Esta optativa te permite la experiencia de descubrir nuevos modos de comunicarte, expresarte personalmente y en grupo, y aproximarte a las artes escénicas como una fuente de disfrute: vamos a hacer teatro, baile, canto y vamos a tener la oportunidad de adaptar un musical a la medida del grupo.

• Finances i consum responsable

• Projectes interdisiciplinaris

• Segona llengua estrangera: Francés

La optativa de Francés va dirigida a todos aquellos alumnos con curiosidad por un idioma nuevo y que son conocedores de las múltiples ventajas que una segunda lengua extranjera puede brindarles (a nivel profesional, cultural y de ocio). Partimos de cero y con ayuda de canciones, vídeos, libro y actividades, vamos aprendiendo el idioma centrándonos en la comprensión y expresión oral/escrita y en la fonética.

• Taller d’aprofundiment: Ecodetectius en acció (Biologia)

En aquesta assignatura prevaldran els treballs cooperatius i realització de projectes d’investigació. Analitzarem el nostre centre i el nostre entorn immediat des del punt de vista ambiental. L’alumnat, mitjançant treballs d’investigació, detectarà les àrees per a millorar el nostre centre, i serà el motor del canvi cap a un espai més sostenible mitjançant propostes i campanyes de difusió. A més, es realitzaran eixides al Riu per a fer treballs de camp, que s’acompanyaran de pràctiques al laboratori, i es realitzaran tallers i visites amb diferents organitzacions. L’objectiu és conèixer el nostre entorn i la biodiversitat del Parc del Riu Túria, la importància dels ecosistemes com a font de servicis, els impactes negatius sobre este ecosistema i les possibles solucions tant individuals com col·lectives, així com donar-les a conéixer a la resta de la comunitat educativa. Aquesta assignatura està recomanada a persones curioses i amb inquietuds ambientals.

• Taller de relacions digitals responsables. Su objetivo es el aprendizaje de:
    • Dispositivos digitales e internet.
    • Busca, selección, organización y creación de contenidos digitales.
    • Identidad digital.
    • Relaciones en entorno digital.

• Taller de reforç

L’objectiu d’aquesta matèria és reforçar les àrees instrumentals lingüístiques i científiques. Està pensada per a l’alumnat que presenta més dificultats de comprensió en matemàtiques o llengües, encara que també es poden repassar altres assignatures si és necessari. Si repeteixes curs, has de cursar aquesta optativa obligatòriament.