DIA DE L鈥橝BELLA 馃悵 馃嵂

El passat 20 de maig vam celebrar el dia de l'abella amb la col路laboraci贸 de l'empresa alzirenya "Mieles Julio L贸pez". L'alumnat de primer i segon del cicle de formaci贸 professional b脿sica en Aprofitaments forestals va poder escoltar de primera m脿 com s鈥檕rganitzen les abelles per a produir la mel i com realitzar el seu aprofitament.

Les abelles s贸n fonamentals per a la producci贸 d'aliments amb un valor estimat de milers de milions a l'any. Sense abelles el planeta Terra es quedaria sense vida al cap de 5 anys. I actualment es troben greument amena莽ades per la utilitzaci贸 de plaguicides, plagues mortals i destrucci贸 d鈥檋脿bitats naturals. Per aquest motiu, hem volgut donar visibilitat al paper que realitzen les abelles i que millor manera de con茅ixer les peculiaritats d鈥檃quest aprofitamentque escoltant l鈥檈xperi猫ncia d鈥檜na empresa del sector.