ESPECTACLE PROJECTE GOOD

Més de 500 alumnes de 3r ESO gaudeixen de l'espectacle Projecte Good, d'Asun Noales i OtraDanza al Gran Teatre d'Alzira.
En les dues sessions matinals han assistit l'alumnat dels instituts locals, Centre educatiu Xúquer i Centre d'educació especial Carmen Picó. 14 ballarins i ballarines han interpretat dues coreografies JUANA i RECORTES que han sigut aplaudides pel jove públic. En finalitzar, s ha establert un col.loqui amb Asun Noales i els ballarins. El regidor de Cultura Alfred Aranda els ha animat assistir als actes de la programació Cultural d’AlZira.
A partir de dimecres, la coreògrafa Ana Ramírez impartirà els 18 Tallers de Moviment en els centres inscrits a esta 2na edició del DALE (Dansa a les Escoles), un d’ells és l’IES Rei en Jaume 👏🏼👏🏼