Producte e-twinning-INTERNATIONAL Fallas glossary

El glossari internacional de Falles és un dels productes obtinguts del nostre projecte eTwinning, dut a terme el curs passat amb el nostre espai col.laboratiu de treball amb l’escola Krste Misirkov de Kumanovo de Macedònia del Nord. Aquest projecte tracta de tradicions, costums i com no podia faltar, de les nostres Falles. L’alumnat de 4eso i 1er Bat del REI EN JAUME, implicat en este projecte, va confeccionar aquest glossari que ara presentem com a producte final Erasmus i per aprofitament dels nostres turistes internacionals i escolars belgues que ens visiten enguany.