El Jaume a Europa

Des de l'IES Rei en Jaume continuem treballant cap a la internacionalització del nostre centre i amb aquest objectiu la nostra coordinadora Erasmus ha viatjat a Santander per representar a l'institut al congrés internacional Long term mobility for school pupils"L’objectiu d’aquest encontre és intercanviar experiències de mobilitat Erasmus +, posar en marxa les mobilitats individuals de llarga duració per a l'alumnat i establir relacions escolars amb altres centres d'Europa per poder dur a terme nous projectes i continuar aprenent cap a l'innovació educativa. Per participar hem sigut triats junt a altres 9 centres nacionals i 40 de diferents països europeus. Ja participar és un honor, ara esperem que siga profitós i pugam continuar aprenent en pro de la formació Erasmus.