ERASMUS + trainning IDEA

El nostre institut ha representat a IDEA i al sector d'Educació Secundària en la formació per a centres d'acollida de voluntariat que ha tingut lloc a Molfetta (Italia) del 17 al 23 de març. Tant la nostra representant com la de Primària —del CEIP Gloria Fuertes— han gaudit d'una experiència de formació extraordinària on s´han conjugat l'educació formal i informal , utilitzant el suport del voluntariat europeu en tasques que normalment es desenvolupen als centres educatius.

Aquest seminari internacional ha acollit a 16 membres del sector de formadors de joventut de 6 països europeus —Bulgaria, Polonia, Bélgica, Portugal, Romania i Espanya— amb l’objectiu d’optimitzar el seu treball als centres escolars. El voluntariat europeu ha de ser un referent per als nostres joves.

Des de l’IES Rei en Jaume volem agrair a IDEA  la confiança depositada en nosaltres. Aquest tipus d’events també són bones ocasions per fer lligams entre escoles de tot el món. Feu click a les imatges i podreu accedir a tota la informació.