Sol·licitud de plaça escolar sobrevinguda

Tota aquesta informació es pot trobar en el següent enllaç: https://educacio-valencia.es/es/escolarizacio/

Termini:

Fins l‘inici del període de matriculació ordinari.

Indicacions

Descarregar-se l‘AppValència al seu dispositiu mòbil, inscriure’s en PortEs i registrar les sol.licituts de plaça escolar a les families amb fills/es en: E. Infantil, Segon Cicle, E. Primaria i Educació Secundària Obligatoria.

Contactar

Per a aclarir dubtes sobre escolarització en general i sobre escolarització sobrevinguda contacte amb qualsevol dels següents telèfons

Contacte Telefònic:

96 208 2108 – 96 208 4277 – 96 208 2133 – 96 208 2117 – 96 208 4216

Email: Secció d’escolarització: secescolar@valencia.es

Escolarització Municipal Sobrevinguda -OME- : escolarizacionsobrevenida@valencia.es

Ubicaciò: Edifici Tabacalera. Carrer d’Amadeu de Savoia, 11-13. 46010 València