Èxit de l’IES Rascanya en les proves Cangur 2024

Dimecres passat 22 de maig la nostra alumna Lucía Megía de 1r batxillerat de CCSS va rebre, en la Universitat Jaume I de Castelló, un premi per la seva brillant actuació en les proves Cangur 2024, realitzades el mes de març a la Comunitat Valenciana. En aquestes proves el nostre IES Rascanya va presentar un total de 108 alumnes distribuïts entre els diferents nivells que van des de 1r de l’ESO a 2n de batxillerat.

Aquesta competició ofereix una perspectiva de la matèria nova centrant-se en els aspectes lògics i geomètrics, i potenciant l’aprenentatge de les matemàtiques amb un enfocament creatiu i original.
Felicitem a Lucía Megía per aquest merescut premi aconseguit gràcies a haver obtingut un dels deu millors resultats d’un total de 1250 alumnes presentats en el nivell corresponent a 1r de batxillerat. Al mateix temps, animem a tots els seus companys perquè continuïn contemplant els reptes que plantegen les matemàtiques d’una forma lúdica i estimulant.