FIRA CONNECTA

Què és la Fira Connecta?
La Fira Connecta és un esdeveniment creat per a posar en contacte l'alumnat de l'IES Politècnic amb les empreses i entitats que prompte tindran relació en pràctiques formatives o relació laboral.
Quan i on se celebrarà?
Se celebrarà entre el 16/12/2024 al 18/12/2024 en l'IES Politècnic.
En què consistix?
Constarà de dos parts. Una part d'exposició i una part d'entrevista.
Durant la part d'exposició, les entitats realitzaran una presentació a l'alumnat de 5 minuts. Ha de respondre, en la mesura que siga possible, a estes tres preguntes:
  • Qui som com a entitat?
  • Quins productes/servicis produïm? Quins clients o sectors són el nostre objectiu?
  • Què busquem en els alumnes? Família professional, capacitats hard i soft (responsabilitat, treball en equip/individual, iniciativa), etc.
Durant la part d'entrevistes, les entitats disposaran d'un estand on l'alumnat podrà establir un primer contacte o realitzar una entrevista.
S'assignarà a cada entitat un torn (matí o vesprada) d'un dels dies de la fira per a assistir i participar. Per descomptat, podrà assistir en altres torns com a oïdor; però no podrà accedir a la part d'entrevistes. El centre proporcionarà els mitjans per a poder projectar les presentacions i els estands amb electricitat i xarxa wifi.
Com puc inscriure'm?
Per a inscriure's, pot fer-ho emplenant el formulari o a través del qr següent. A causa de l'antelació de la inscripció, un mes abans de la Fira es contactarà amb les entitats inscrites per a confirmar la participació.
Pot realitzar consultes en el correu: 12001307.fct@edu.gva.es