Premis “CLASSES SENSE FUM 22-23”

Com tots els anys, el centre, i concretament l’alumnat de 1r d’ESO, participa en el concurs “Classes sense fum”, que organitzen les Unitats de Promoció de la Salut de la Comunitat Valenciana, dins del Marc Europeu.

Cada classe participant ha realitzat un curt sobre la prevenció del tabaquisme. Els objectius són previndre (o retardar) l’inici al consum de tabac, potenciar l’autoeficàcia i les habilitats escolars per a mantindre’s com a no fumadors, i reforçar les accions preventives sobre el tabaquisme, realitzades prèviament en l’aula.

A nivell del departament de Salut d’Alcoi els guanyadors han estat:

1r PREMI: curs 1r C IES Professor Manuel Broseta (Banyeres): “CLASSES SENSE FUM?” Tutor: Damià Domenech

2n PREMI: curs 1r C IES La Creueta (Onil) “ELS DESAVANTATGES DE FUMAR”

3r PREMI: curs 1r A IES Professor Manuel Broseta (Banyeres) “PINTEM UN MÓN MILLOR” Tutora: Lucía Monllor

Felicitar tant a l’alumnat com als tutors dels grups premiats!! Enhorabona!!