PARTICIPACIÓ DE L’IES PROFESSOR MANUEL BROSETA A LES CVSKILLS2023!!!!

El nostre alumne Jordi Tortosa Valor, de segon de Cicles Formatius, ha participat en els Campionats Autonòmics de Formació Professional, que s’han celebrat del 27 al 31 de març a Fira València, a la modalitat d’Instal·lacions Elèctriques. A aquest campionat, l’alumnat de Formació Professional, ha d’enfrontar-se a una prova d’habilitats i destreses, competint per especialitats i entre els centres educatius que s’han classificat per al campionat.

Després d’una dura setmana, amb malaltia inclosa, Jordi s’ha refés i ha pogut classificar-se a un molt bon quart lloc, molt a prop del segon i tercer classificat. La competició, des de l’inici, ha sigut neta, ningú/na ha dubtat en deixar-se qualsevol ferramenta o ajudar-se amb els dubtes.

Des d’ací, tot el professorat de cicles et dona Jordi l’enhorabona i ja tindràs, segur, temps de tornar a intentar-ho.