Visita de l’alumnat de 3r i 4t de primària del CEIP Alfonso Iniesta a l’IES

El passat dimarts 31 de gener l’alumnat de 3r i 4t de primària del CEIP Alfonso Iniesta va vindre al nostre IES per participar en unes activitats físiques organitzades pel departament d’Educació Física i amb la participació de l’alumnat de 1r de BAT B.

Aprofitant aquesta activitat van visitar les dependències del centre i entre d’altres van poder observar les instal·lacions del cicle d’Instal·lacions Electrotècniques, van gaudir d’una audició a l’aula de música per part dels alumnes del grup de 1r ESO B i també van poder presenciar uns experiments preparats pels alumnes de 2n BAT B de l’assignatura de Laboratori de Química. Agrair a tot l’alumnat que va col·laborar, així com al professorat implicat en les diferents activitats.