Campanya de detecció de problemes visuals

L’IES Professor Manuel Broseta, conscients de la importància que té la visió per al perfecte desenvolupament de l’aprenentatge, ha organitzat una campanya de detecció de problemes visuals entre l’alumnat del nostre centre.

Ha sigut al llarg d’aquesta setmana, en concret dimarts i dimecres, quan l’equip format per 4 optometristes d’Òpticas Claravisión, encapçalat per Javier Cantó, han realitzat les revisions oculars a més de 200 alumnes i professorat del centre.

Ópticas Claravisión, centre multidiscilplinari, desenvolupa un model de revisió que garanteix un diagnòstic precoç de possibles disfuncions, dissenyat per ajudar al descobriment de problemes visuals que puguen interferir en la capacitat de l’alumnat per a aprendre i desenvolupar el seu potencial al màxim.

Esta revisió ha inclòs proves d’agudesa visual, capacitat de coordinar ambdós ulls, estat refractiu, visió de colors i proves de percepció i moviments oculars.

És important remarcar que una detecció visualno és un substitut d’un examen complet i individualitzat.

En uns dies, l’equip d’optometristes donaran un informe individual amb els resultats d’estes proves.

Des d’ací volem agrair la col·laboració desinteressada de Javier Cantó i les seues companyes Ángela, Claudia, Ana i Laura.