Activitats Físiques a l’últim divendres del mes d’octubre

Activitats Físiques a l'últim divendres del mes d'octubre

Avuí 28 d'octubre ens hem quedat més de 180 alumnes de tots els nivells educatius a realitzar diferents activitats físiques al migdia i a la tarda. En concret hem practicat voleibol, escalada, bàsquet, tennis-taula, bàdminton, tennis i futbol-sala. Ha sigut tot un èxit de participació i l'alumnat ha compartit amb molt bona actitud i companyerisme unes hores d'activitat física saludable i no competitiva. Agraïm des del departament d'Educació Física l'ajuda d'Isabel, una de les nostres superprofes d'Anglés.

Estigau tothom atents perquè els propers dies anunciarem algunes activitats a realitzar en família!!

Bon cap de setmana i bon poooooont!!

Si voleu veure més fotos cliqueu al següent enllaç:

FOTOS OCTUBRE

SOM ESCOLA.....FEM ESPORT!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies