L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT TREBALLA L’EDUCACIÓ I LA HIGIENE POSTURAL

L’alumnat de 1r de Batxillerat està desenvolupant una unitat didàctica relacionada amb l’educació i higiene postural dins de l’assignatura d’Educació Física. A banda de realitzar exercicis de propiocepció, d’estiraments, de potenciació de la musculatura que s’encarrega del control postural i de l’alineament de la columna vertebral, també treballen continguts relacionats amb aquelles activitats, accions i gestos que realitzem erròniament en el nostre dia a dia i també a l’hora de realitzar activitat física.Dins d’estes sessions l’alumnat ha elaborat la construcció d’una vèrtebra amb plastelina per conèixer la seua morfologia i la seua funcionalitat.A banda de l’elaboració de la vèrtebra, l’alumnat ha de realitzar un vídeo on explique un moviment, acció, exercici, etc que estiga mal executat i que perjudique a les estructures de la columna vertebral; també ha de realitzar un vídeo on explique un moviment, acció, exercici, etc que estiga ben realitzat i que no afecte negativament ni pose en compromís les estructures de la columna vertebral.
Foto realitzada per Andrea
Foto realitzada per Derek