Èxit de participació a L’EUROPEAN SCHOOL SPORT DAY de l’IES Professor Manuel Broseta

MOLTÍSSIMA PARTICIPACIÓ A L’EUROPEAN SCHOOL SPORT DAY EN L’IES PROFESSOR MANUEL BROSETA

Huí divendres 30 de setembre hem celebrat el dia europeu de l’esport escolar amb l’intenció d’incentivar, en el nostre alumnat, la pràctica d’activitat física. Ha sigut, una vegada més, tot un èxit de participació, tant en les activitats realitzades en els patis al llarg de tota la setmana, com en les activitats esportives de la vesprada, on 194 alumnes de tots els nivells educatius s’han quedat a dinar i a realitzar diferents activitats (bàdminton, escalada, bàsquet, tenis-taula, futbol sala, etc)

Donem les gràcies al professorat i a l’alumnat de 2n de batxillerat que ha col·laborat, i felicitar a tot l’alumnat que ha participat en les diferents activitats!!!

Si voleu veure més fotos cliqueu els següents enllaços:

FOTOS ACTIVITATS ÚLTIM DIVENDRES DE MES

SOM…ESCOLA, FEM…ESPORT