Setmana Europea de l’Activitat Física i l’Esport

El nostre centre està desenvolupant les següents activitats per celebrar la setmana europea de l’activitat física i l’esport (que va del 23 al 30 de setembre, sent el divendres 30 el dia europeu de l’activitat física i l’esport): Cada dia als 2 patis, un nivell educatiu en concret, realitzarà un “extra” d’activitat física.

El passat divendres 23, els grups de 1r de batxillerat van estar jugant a Ultimate i a Goubak.

El proper dilluns 26, serà el torn de l’alumnat de1r d’ESO que jugaran a Colpbol.

El dimarts 27, tots els grups de 2n d’ESO jugaran al Cementeri, Soga-tira i al mocador.

El dimecres 28, tot l’alumnat de 3r d’ESO jugaran partits de bàsquet i de hoquei.

El dijous 29, l’alumnat de 4t d’ESO jugaran partits de voleibol.

I finalment, el divendres 30, tot l’alumnat de 2n de batxillerat faran una exhibició d’un esport alternatiu anomenat jugger, molt espectacular i curiós. Eixe mateix divendres 30 (al ser últim divendres de mes) l’alumnat que vullga, es quedarà a dinar al centre i a realitzar diferents activitats físiques (escalada, volei, malabars, bàsquet, futbol-sala, etc) fins les 16:30-17:00h.

Totes estes activitats estan organitzades pel grup d’activitats extraescolars i dinamitzades pel departament d’Educació Física i l’alumnat de 2n de batxillerat de l’optativa d’EF. Esteu totes i tots convidats a participar!

SOM ESCOLA, FEM ESPORT!!