I CARRERA SOLIDÀRIA DE L’IES PLATJA SANT JOAN

Estimades famílies de l’IES PLATJA SANT JOAN:

Des de l’IES PLATJA SANT JOAN i el departament d’Educació Física volem informar-los, amb molta il·lusió, sobre la I CARRERA SOLIDÀRIA DE L’IES PLATJA SANT JOAN, que tindrà lloc el divendres 1 de març en el nostre centre.
És una activitat curricular dins del currículum de 1r de l’ESO a la qual hem volgut afegir-li una motivació extra, a través de la seua participació en un esdeveniment solidari. Enguany la carrera va dirigida a 1r de l’ESO i l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa l’optativa d’Educació Física, els quals fan aprenentatge de servici i organitzen la carrera. Però ens agradaria que tota la comunitat educativa es fera ressò d’esta iniciativa solidària i poguera participar amb una aportació a mode de DORSAL SOLIDARI ZERO.

L’aportació/donació recaptada va a l’Associació Charlie, nascuda al març de 2023, amb un propòsit clar: contribuir al benestar dels menors afectats pel càncer i les seues famílies, amb un enfocament especial a la província d’Alacant. Es van convertir en guardians del somni de Charlie, qui desitjava ajudar als qui, com ell, travessaven el procés del càncer durant la infància i l’adolescència.

Compte Instagram Associació Charlie

Les donacions podran ser abonades en el compte de l’Associació: ES6400810180730002394242

La carrera la realitzarà únicament alumnat de 1r ESO i els familiars que vulguen acudir al centre (amb previ avís) a córrer/caminar amb els seus fills/as eixe dia.

La donació de l’alumnat (mínim 2 €) es realitzarà en el centre durant la setmana entre el 26, 27 i 28 de febrer, a la seua professora d’Educació Física, Ana González, moment en el qual rebran el seu DORSAL SOLIDARI.

La prova es realitzarà en el centre a diferents hores lectives, segons el grup de 1r ESO:

1r ESO ABC: 09.00 – 09.45
1r ESO DE: 11.15 – 12.00