@CABRAFOTUDA

El dia 11 d’abril tinguérem el plaer de rebre en el nostre centre la visita de @cabrafotuda. Però, qui és? Baix el pseudònim de Cabrafotuda s’amaga Fran Tudela, un jove de la Vila joiosa que ha creat el seu propi món a les xarxes social i que té més de 300.000 seguidors. És un cas especial perquè ho fa en valencià i gràcies a això ha mostrat que es pot aconseguir rellevància i visibilitat sense fer cap renuncia a la seua identitat, a les seus arrels i a la llengua materna.

No sols és creador de contingut, també és reporter, presentador i comunicador, tot açò des de l’humor.

Durant la seua estada en el nostre centre, realitzà un xarrada per als alumnes de l’assignatura de valencià del cursos de 3r d’ESO i de 2n d’ESO. Aquesta va transcórrer de forma amena i col·loquial amb l’alumnat, on per exemple els explicà els seus inicis, l’elecció del seu pseudònim, que li ha reportat laboralment, perquè utilitza el valencià i no una altra llengua majoritària a les xarxes socials, etc. Per la seua banda, el nostre alumnat pogué resoldre les seues inquietuds sobre aquestes i fer-li preguntes.

L’objectiu principal d’aquesta activitatno és simplement la de la promoció lingüística del valencià entre el nostre alumnat, també volem que siguen coneixedors de la importància que té qualsevol llengua en Internet i que el treball de creador de contingut digitalno és únicament la pujada de vídeos o fotos sinó que porta darrere un treball dur d’edició i muntatge.

Escriptors valencians de l’exili.

Del 19 al 23 de febrer, comptarem al nostre centre amb l’exposició Escriptors valencians de l’exili. La mateixa estarà situada a la Biblioteca.
Us esperem!

II CONCURS DE RELATS TERRORÍFICS

Des del departament de Valencià volem informar a tota la comunitat educativa i donar l’enhorabona a tots aquells participants del II Concurs de relats terrorífics, que el departament realitzà durant el més de novembre aprofitant la celebració del tradicional Tot Sants a dia d’avui rebatejat com Halloween.

El departament de valencià després de diferents reunions per tractar i avaluar tots aquells relats rebuts ha resolts el següent:

1r. La persona guanyadora de la categoria de 1r i 2n d’ESO és l’alumna Yoana Svetozarova Ivanova de 1r d’ESO C.

2n. La persona guanyadora de la categoria de 3r i 4t d’ESO ha sigut l’alumna Valentina Varela Garcia de 3r d’ESO E

3r. La categoria de 1r i 2n de batxillerat queda deserta per defecte de forma i no complir amb les normes del propi concurs.

Per concloure volem donar les gràcies a tots aquells participant i esperem que iniciatives com aquestes puguen consolidar-se el propers cursos.

REUNIÓ D’INICI DE CURS

Estimats pares i mares:

Els informem que el pròxim dia 5 d’octubre es realitzarà en l’IES la Reunió d’inici del curs escolar amb el tutor/a dels seus fills i filles en horari de vesprades. Els recordem la importància d’assistir a aquesta, ja que es tractaran els aspectes més rellevants per al seu progrés i integració en l’entorn escolar.

Els pares i mares de l’alumnat de 1r ESO, 2n ESO i FPB estan convocats a les 17.00 hores.

Els pares i mares de l’alumnat de 3r ESO, 4t ESO, 1r i 2n BATXILLERAT i CICLE GRAU MITJÀ estan convocats a les 17.30 hores.

Preguem que siguen puntuals i agraïm la seua col·laboració.

11 DE SETEMBRE JORNADA D’INICI DEL CURS

L’entrada de l’alumnat es realitzarà de manera escalonada al llarg de tota la jornada lectiva. *Ell horari d’entrada i permanència en el Centre serà el que es relaciona a continuació. No hi haurà servei de transport per a l’entrada però si a l’eixida per a l’alumnat que l’ha sol·licitat que podrà utilitzar el transport escolar a les 13.50:

⇒ 1r ESO: 9:00 – 13.50 h

⇒ 2n ESO: 10.00 – 13.50 h

⇒ 3r ESO: 11.00 – 13.50 h

⇒ 4t ESO: 12.00 – 13.50 h

⇒ 1r Batxillerat / 2n Batxillerat: 12.30 – 13.50 h

⇒ *FPB 1r i 2n: 11.30 – 13.50 h

⇒ *CGM Activitats Comercials 1r i 2n: 12.00 -13.50 h

⇒ *CGS: Gestió de Vendes i Esp. Comercials 1r i 2n: 12.30 -13.50 h

⇒ *CGS Dietètica: 1r: 12.30 – 13.50 h

Els llibres de text del Banc de Llibres de l’alumnat de l’ESO s’entregaran en la jornada d’acolliment.

JORNADA-INICIO-CURSO-2023-2024