VIII CONCURS FOTOCIÈNCIA 2021

LES FLORS, GRANS SEDUCTORES

És clar que les flors són l'expressió de la seducció, seducció per a insectes, aus.... als quals intenten atraure per assegurar-se la seua supervivència.

Però a més d'aquesta seducció, també des de sempre han seduït a poetes, escriptors, músics, pintors... que han escollit distints símbols per a reflectir estats d'ànim, sentiments, sensacions, i precisament per aquesta raó, les flors solen acompanyar amb la seua presència multitud de poemes, quadres, cançons, expressions, recursos literaris (sinestèsia, metàfores... ), etc.

El seu perfum (de vegades el simple aroma d'una flor porta un record), el seu tacte (vellutat, suau...), la seua vistositat (la policromia), el seu significat (la flor de lis simbolitza l'honor i poder...), envolten la nostra vida.

Enguany el concurs, a banda de plasmar l'estructura de les flors, la seua funció, ressaltar els seus sistemes de protecció... també vol plasmar l'estètica i la poètica, volem omplir de sensacions les fotografies.

a tu, què et sedueix de les flors?

Participants: pot participar tot l'alumnat del centre en equips de dues persones.

Termini d'entrega: les fotografies es manaran al següent correu electrònic: concursfotociencia@gmail.com fins al 18 de maig de 2021.

Fotografies: cada equip pot presentar un màxim de dues fotografies, indicant l'ordre de preferència. Han d'anar acompanyades del seu títol i d'una xicoteta explicació de les imatges. També s'indicarà el lloc i la data on s'han realitzat les fotografies. En les fotografies no han d'aparèixer persones que es puguen identificar.

Exposició: les fotografies s'exposaran al centre i/o a la pàgina web. Els participants cedeixen els drets al centre per poder publicar les fotografies.

Premis: s'atorgaran tres premis (un diploma i un regal). Dos seran atorgats per una comissió integrada per professors dels Departaments de Ciències Naturals i d'Educació Plàstica i Visual, i l'altre per votació directa de l'alumnat. L'entrega de premis es realitzarà el 5 de juny, coincidint amb el dia mundial del medi ambient.

Departament de Ciències Naturals