GAUDINT LA QUÍMICA

El dimecres, 10 de gener, l’alumnat de Química de 2n de Batxillerat científic va gaudir de les jornades de pràctiques oferides per la facultat de Química de la Universitat de València.

La professora de Química Orgànica, Alícia Monleón, va ser l’encarregada de rebre i acompanyar-nos en la sessió. Després d’un breu acte de benvinguda, passarem als laboratoris on realitzarem una sèrie de pràctiques prèvia introducció a les normes de seguretat.

Tant l’alumnat de Química de 2n de Batxillerat com la professora acompanyant, Irene Cano, i el departament de Física i Química de l’IES Pla de Nadal, agraïm l’oportunitat donada per la Facultat de Química de gaudir d’una magnífica experiència que desitgem tornar a tindre.

Vore àlbum complet