De Viva Veu. 6é Certamen de Lectura en Veu Alta

Hui s’ha celebrat a l’Auditori de Riba-roja la sisena edició del Certamen de Lectura en Veu Alta “De Viva Veu”, en el qual l’IES Pla de Nadal ha participat juntament amb les escoles Mas d’Escoto, Camp de Túria i Asunción de Nuestra Señora. En la seua web podeu consultar tots els detalls de les diferents fases: CERTAMEN DE VIVA VEU.

Les representants del nostre centre han sigut les alumnes de primer i segon d’ESO Nadia Kuznetsova, Alexandra Roa, Natalia Gómez, Noa Peña, Claudia Pardo i Alexandra Roa, que han participat en la categoria “Passerells”.

Les professores de Valencià i l’Equip directiu del centre estem molt orgulloses de les nostres representants i volem donar-los l’enhorabona. Pareixien vertaderes professionals… malgrat els nervis! Ah, i les felicitacions són dobles perquè… Tenim finalista! NOA PEÑA GALVÁN ha sigut la guanyadora de la seua categoria i ha quedat finalista per a la següent fase: el Certamen Final de Lectura en Veu Alta de la Comunitat Valenciana. Així que… Endavant les atxes!

Si en voleu més detalls, amb històries en directe, podeu passar pel compte d’Instagram del Departament de Valencià.