Equip Directiu

Salutació del director:

Estimats pares i mares,

el Penyagolosa és un centre obert a la societat, modern en la seua concepció i en la seua dotació tecnològica; aposta sempre per la màxima qualitat i atén a la diversitat de l’alumnat que l’integra. I tot això és possible gràcies a la implicació del nostre professorat. En l’aprenentatge, les emocions tenen un paper fonamental, són la naturalesa del comportament. Però tot i la irrupció de les noves tecnologies, només el professor pot ensenyar el nostre alumnat. Així, les seues paraules, si aconsegueixen ser vehicle d’emoció, seran la vareta màgica que transforme la física i la química del cervell d’un xiquet.
Com sempre deia el meu predecessor, el benvolgut José P. Martí, eduquem, no per a l’escola sinó per a la vida, per formar persones lliures, madures i responsables. I eixe ha de ser l’anhel de tots nosaltres.
Tot el professorat i la directiva estem sempre a la seua disposició per compartir les seues propostes i perquè el Penyagolosa funcione cada dia millor.

Hem elaborat aquest fullet perquè tots vostès disposen de la informació més rellevant de l’institut on estudien els seus fills, l’IES Penyagolosa.
Des de la direcció, desitgem que els servesca de guia per poder fer-se una idea global de les activitats i el funcionament del nostre centre, un centre públic que té com a finalitat dur a terme la gran tasca que tota societat ha d’enfrontar: l’educació.

Reben una cordial salutació.

Tomàs D. Villalonga Artola
Director de l’IES Penyagolosa