Associació Joves En Marxa IES Penyagolosa (AJEMIP)

Què fem i com treballem?

La Federació d’Associacions d’Estudiants – FADES és una entitat que sorgeix des de la inquietud de diversos joves membres d’associacions d’alumnat per fomentar l’associacionisme estudiantil i la participació de l’alumnat en la seua educació.
A l’inici d’aquest curs 2023-2024, en l’IES Penyagolosa s’ha creat l’associació “AJEMIP” (Associació Joves en Marxa IES Penyagolosa), formada per 7 joves que es troben cursant l’ESO.

El nostre objectiu és poder dur a terme activitats organitzades per nosaltres i a banda poder col·laborar en la resta que son organitzades pel centre. Amb aquestes accions que duem a terme fomentem l’associacionisme i la participació dels i les joves del nostre centre.

Ens organitzem a través de les reunions setmanals que duem a terme, tots els dimarts a l’hora del pati. En aquest espai repartim les tasques que hem de dur a terme per a poder executar totes aquelles activitats que organitzem.

Totes les persones del centre poden formar part d’aquesta associació, associant-se a la mateixa amb la quota d’1 € anual i omplint la fulla amb les seues dades personals, més avant coneixereu més novetats.

Si t’animes a formar part, t’esperem el dimarts a l’hora del pati en el hall.

Qui som?
  • Presidenta: Alba Planells Blasco