RECUPERACIÓ DE PENDENTS

DEPARTAMENT DE GEOGRAFIA I HISTÒRIA

La RECUPERACIÓ de les assignatures PENDENTS del departament de Geografia i Història constarà de DOS REQUISITS:

1. Entrega d’un DOSSIER (que l’alumne comprarà a la consergeria de l’institut) amb totes les activitats realitzades correctament i dins de la data marcada per a la seua presentació.
2. Aprovar les dues primeres avaluacions de la matèria Geografia i Història del curs 2022-23
3. En cas que no aprove una o cap de les avaluacions marcades, l’alumnat podrà recuperar la matèria entregant el dossier i realitzant un EXAMEN sobre el dossier treballat el dia:

26 ABRIL 2023
15’05 hores
A 2-4

Es donarà per assolida la pendent si s’entrega el dossier amb totes les activitats correctament contestades i s’aproven les dues primeres avaluacions del curs actual.
Si un/a alumne no aprova alguna o ninguna de les avaluacions marcades o no entrega el dossier, anirà directament a l’EXAMEN del 26 d’abril: per poder realitzar-lo, també serà obligatori entregar el dossier amb totes les activitats correctament elaborades.

Per a la recuperació de la pendent Història del Món Contemporani, la professora Na Belén Porcar indicarà a l’alumnat com recuperar la matèria.

El Departament