baixa

El correu d’atenció del banc de llibres és

12001231.info@edu.gva.es

Més informació (INSTRUCCIONS REFERENTS AL REPARTIMENT DELS LOTS DE LLIBRES CURS 2024/2025)

SOL·LICITUD D’INGRÉS EN EL BANC DE LLIBRES (PER AL CURS 2024/25 PER A ALUMNES NO PARTICIPANTS EN EL CURS 2023/24)

Podran sol·licitar-ho les persones responsables legals de l’alumnat que NO participava en el Programa de Banc de Llibres en el curs 2023-2024

L’alumnat participant en el programa de banc de llibres durant el curs 2023-2024 no haurà de presentar cap sol·licitud per a ser participant en el banc de llibres 2024-2025, ja que aquesta condició es manté, excepte si exerceixen el seu dret de renúncia. Aquesta renúncia no els eximirà de l’obligació de retornar els llibres deixats en règim de préstec.

MANUAL PER A LA TRAMITACIÓ DE LA SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ, PER PRIMERA VEGADA, EN EL BANC DE LLIBRES

Tramitació

1- Imprimir per duplicat la següent SOL·LICITUD, emplenar-la i signar-la: Sol.licitud de participació per a les famílies

2- Sol·licitar cita presencial escrivint al correu 12001231.info@edu.gva.es per fer l’entrega de la documentació i el lot complet de llibres.

Les sol·licituds rebudes al correu electrònic, rebran resposta a través del mateix correu electrònic on se’ls comunicarà el dia i hora en que han d’acudir al centre per a realitzar el lliurament.

En ASSUMPTE cal indicar:

NOM I COGNOMS DE L’ALUMNE, GRUP AL QUAL PERTANY EN EL CURS 23/24 I EL NOMBRE DE TELÈFON

Per exemple: CARLOS, SUÁREZ GARCÍA- 1ESOA_XXXXXXXXXX _ SOL·LICITA ADMISSIÓ

Accede a la información en castellano