Proves d’accés a cicles formatius

Fins al pròxim 28 de març està obert el termini d’inscripció en les proves d’accés a cicles formatius de grau mitjà i superior, que hauran de superar els qui no obtinguen el títol d’ESO o de Batxillerat. Pot inscriure’s en estes proves l’alumnat que tinga 17 anys (grau mitjà) o 19 anys (grau superior) o els complisca durant 2024.

Demà divendres 22 de març, entre les 11.10 i les 13.00, l’alumnat de 4t ESO interessat podrà realitzar la sol·licitud per a inscriure’s en estes proves d’accés als cicles de grau mitjà a la biblioteca de l’IES, amb el suport del Dept. d’Orientació. Per a fer-ho necessitaran una còpia del seu DNI o Passaport, una adreça de correu a la qual tinguen accés i una memòria portàtil (USB).

L’alumnat de 2n de Batxillerat que vulga inscriure’s en les proves d’accés a cicles formatius de grau superior rebrà també suport per a realitzar la sol·licitud a la biblioteca de l’IES el dilluns 25 març, entre les 12.05 i les 13.00. També serà necessari que aporten una còpia del DNI o Passaport, una adreça de correu a la qual tinguen accés i una memòria portàtil (USB).