Orientacions Tecnologia

DATA.: DIMECRES 19 DE MAIG DE 2021

HORA: DE 14.00 A 15.10 HORES

LLOC: AULES DE TECNOLOGIA

L’alumne/a podrà recuperar un control escrit no superat en la mateixa avaluació, a criteri del professor del grup atesa la dificultat de la unitat examinada. Les avaluacions que no se superen globalment es recuperaran millorant el treball i les actituds en la següent, i mitjançant la possible realització de treballs específics i controls als alumnes a recuperar, a criteri del professor del grup atés l’interés de l’alumne.

Els alumnes que hagen suspés l’àrea de Tecnologia en el curs anterior, incloent l’examen de Juliol, podran recuperar-la de les següents maneres:

• Realitzant un examen de recuperació en data a determinar pel grup de professors del Departament. Els alumnes podran demanar un treball a realitzar abans de l’examen que els servirà de preparació.
  • Presentant-se a les prova extraordinària de Juliol. En aquesta prova s’avaluaran tots els continguts del curs suspés i per a aprovar-la s’haurà d’obtindre una qualificació igual o superior a CINC.