Orientacions Física i Química

DATA:DIMECRES 5 DE MAIG DE 2021

HORA: DE 14.00 A 15.10 HORES

LLOC: IZ29

L’alumnat  que te pendent 2ºESO FQ i està cursant tercer, si aprova la primera i segona avaluació recupera la de l’any anterior. Sino és el cas, han de fer un dossier amb activitats i entregar-les el dia de l’examen. Es tindrà en compte per a la nota final. L’alumnat que està cursant PMAR sí aprova l’àmbit científic aprova l’assignatura de 2n d’ESO si la tinguera suspesa. Aquest alumnat també podrà presentar-se a les proves de recuperació que es convoquen durente el curs.

L’alumnat  que te pendent 3ºESO FQ i està cursant quart ha de fer un dossier amb activitats i entregar-les el dia de l’examen. Es tindrà en compte per a la nota final. L’alumnat que està cursant PR4 si aprova l’àmbit científic aprova Física i Química de 2n d’ESO i de 3r d’ESO si les tinguera  suspeses. Aquest alumnat també podrà presentar-se a les proves de recuperació
que es convoquen durente el curs.