Comunicat inici de curs

Comunicació a la comunitat educativa.

L’IES Pascual Carrión comunica que el pròxim curs escolar 2020-2021 s’iniciarà dilluns que ve 7 de setembre, amb l’assistència del 100% de l’alumnat. Aprovat en Consell Escolar del 30/07/2020.

La incorporació s’efectuarà d’acord amb el següent calendari:

DILLUNS 7 DE SETEMBRE

• Acolliment a l’alumnat per nivells.

9.00 h 1r ESO

10.00 h 1r I 2n BACH

11.00 h 4t ESO

11.30 h 3r ESO I FPB BÀSICA JARDINERIA I OBRA

12.00 h 2n ESO

DIMARTS 8 DE SETEMBRE

• Comencen les classes amb horari normal.

Estem actualitzant el pla de contingència que publicarem al setembre. Entre altres  mesures :

• El centre ha limitat l’aforament de les aules per a mantindre la distància de seguretat de 1,5 m.
  • S’han disposat dispensadors de gel en totes l’aules, espais comuns. En tots el serveis hem instal·lat dispensadors de  sabó, paper i papereres de pedal. Catifetes per a desinfecció de les sabates a les entrades.
  • L’alumnat tindrà assignada una aula de referència on estaran la major part del temps.
  • L’entrada al centre serà per tres portes diferents i de manera escalonada.
  • L’ús de màscares serà obligatori en el centre. Cada alumne haurà de portar la seua i en classe podrà llevar-se la màscara si està assegut en el seu lloc.
  • El sentit de recorregut dins de l’edifici està marcat.
  • Educació Física tindrà dues sessions seguides.

El centre estarà tancat de l’1 al 31 d’agost, per vacances. El pròxim 1 de setembre reprendrem l’activitat no lectiva.

Emili Hernández Lladosa

31/07/2020