Del dimarts 11 al dilluns 17 de novembre de 2025

Dimarts van rebre amb molta il·lusió als estudiants italians que participen en el nostre projecte Erasmus+. Una experiència única per compartir aprenentatges, cultures i valors que ens uneixen a Europa. Durant els pròxims dies gaudirem d’activitats, tallers i visites que faran d’aquesta mobilitat una aventura inoblidable. Benvinguts a Alzira!
Dimecres hem fet classe al Institut. I per la vesprada hem recorregut els racons més emblemàtics d’Alzira tot superant proves, descobrint curiositats i gaudint d’una experiència intercultural.

Dijous férem una gran eixida a València. Anàrem i tornarem en tren, per a ser més sostenibles. Visitarem l’Ajuntament, la Catedral, la Llotja de la seda, el Mercat Central i el barri del Carme, en la Ciutat Vella. Després recorreguérem l’antic llit del riu Túria, ara un gran jardí, fins a arribar a la Ciutat de les Ciències, i el Museu Faller. Un gran dia ple d’experiències!


Divendres hem realitzat una classe de Frases fetes, en Castellà i en Italià. Ha sigut una activitat per a col·laborar i compartir!


Divendres a migdia tindrem un dinar típic al Centre: paella valenciana i de postre coca de carabassa. Un temps per a disfrutar junts.

Dilluns: Comiat d’un intercanvi inoblidable. Hem arribat al final d’aquesta setmana d’intercanvi entre l’institut italià Istituto d,instruzione superiore Majorana-Maitani di Orvieto i el nostre Centre. Ha sigut una experiència plena d’aprenentatge, convivència i cultura compartida.
Els alumnes han pogut gaudir de projectes comuns, activitats culturals i han creat llaços més enllà de les fronteres.
Gràcies a tot el professorat i a totes les famílies per la implicació i la bona disposició. Ha sigut un plaer aprendre junts!
És acomiadem, però ens retrobarem prompte en Itàlia. A presto!