Erasmus

BOLONYA OCTUBRE 2023

POLÒNIA 2024

Projectes oferits pel departament d’Idea d’Alzira

Aquests projectes han estat realitzats per les nostres alumnes de 2n de batxillerat: Thais Mestre, Amina Djoudi, Salma Chaveli i Nuria Cuenca les quals han gaudit d’aquestes experiències tan enriquidores en les que han aprés i transmès posteriorment als seus companys que significa i per que servix el parlament europeu i com l’aprenentatge intergeneracional és una font importantíssima de coneixements.

Per altra banda, l’institut José Maria Parra ha presentat un projecte Erasmus+ K122 al SEPIE anomenat: K-122 ‘KNOWING EUROPE’. En cas de ser validat per l’entitat europea, ens donarà l’oportunitat de que 10 dels nostres alumnes puguen viatjar a un país europeu on adquiriran coneixements d’altres cultures i tradicions.

Aquest projecte és una aposta per la internacionalització del nostre centre, obrint portes a un món europeu.