eTwinning

The Language of the walls

Els alumnes de 3r ESO han format part del projecte europeu ‘Etwinning’ inclòs en el programa Erasmus + anomenat The Language of the Walls.

Els alumnes han estat en contacte amb alumnes i professors d’altres països com són, Itàlia, França, Turquia, Alemanya i Portugal.

Al llarg d’aquest projecte els alumnes han realitzat una sèrie d’activitats lligades a la simbologia que representen els murs i muralles en les nostres ciutats, de cada país.

Aquest projecte ajuda als nostres alumnes a estar en contacte amb altres d’altres països. Comparteixen experiències i treball en comú. Els apropa a la idea de pertinença a Europa. Els aporta coneixements històrics i culturals, utilitzant l’anglès com a idioma comú i les noves tecnologies com a ferramenta de treball i comunicació.