AMPA

En que inverteix els diners l’AMPA:

• Lliurament d’agendes als alumnes socis.
• Lliurament d’una camiseta per a Educació Física als alumnes de nou ingrés en el centre que siguen socis.
• Subvenció d’algunes excursions a alumnes socis (autobús, entrades esdeveniments…)
• Subvenció de les picades i begudes de la benvinguda al curs, xocolatada de Nadal i Falles, dia de Sant Tomàs d’Aquino, esmorzar fi de curs i graduacions.
• Subvenció del sopar de benvinguda dels danesos d’intercanvi en la cafeteria del centre.
• Subvenció de medalles, fruita i beguda per a la matinal atlètica al centre esportiu Jorge Martínez Aspar.
• Subvenció anuari i beques de graduació de Batxillerat d’alumnat de l’AMPA.
• Subvenció de premis d’Olimpíades de castellà, valencià, matemàtiques, Concurs de Cartell de Batxillerat Nocturn, Jornada Violència de Gènere, Concurs Sintonia i logo Ràdio AMPA.
• Curs d’educació emocional per als pares.
• Pagament discomòbil del sopar de la graduació de Batxillerat 2021.
• Compra de material per a la Trobada.
• Compra de material per a Educació Física.
• Compra de dos projectors per a aula i d’un projector per al saló d’actes.
• Compra i instal·lació de megafonia nova en el saló d’actes.
• Compra i instal·lació de ventiladors en aules de la 1a i 2a planta.
• Subvenció dels llibres del 50 aniversari de l’institut i decoració del Saló d’Actes per a l’esdeveniment.
• Compra de tamboret per al laboratori.
• Pagament de pintura en diferents parts de l’institut.
• En pandèmia, compra de mascaretes FFP2 i gel hidroalcohòlic per als alumnes de l’AMPA.
• Compra de mobiliari exterior (bancs i taules).
• Pagament de quota a la coordinador d’AMPAs de la Ribera.