ACTE PÚBLIC FORMACIÓ PROFESSIONAL

Es convoca a les persones interessades a cursar un cicle formatiu de Formació Professional a l’acte públic d’adjudicació de vacants que se celebrarà dimecres que ve 8 de setembre a les 9.30 hores a la Sala d’Usos Múltiples.
D’acord amb les instruccions de matrícula, té preferència l’alumnat que va participar en el procés d’adjudicació de juny, després els de la llista d’espera interna del centre i finalment la resta d’interessats. Per a acreditar la referència hauran de portar el resguard de sol·licitud d’inscripció o el formulari de la llista d’espera.

DOCUMENTACIÓ A APORTAR:
a) Còpia de la seua sol·licitud d’admissió que justifique la seua participació en el procés d’admissió.
b) Documentació acreditativa de la seua identitat i edat.
c) Documentació acreditativa (certificat original o fotocòpia compulsada) del requisit acadèmic d’accés.

LA MATRÍCULA ES REALITZARÀ En CONCLOURE L’ACTE. PORTAR (DNI i dues còpies, targeta sanitària i llibre de família), s’hauran de pagar les taxes (6,44 €) i 10€ de despeses de carnet i fotocòpies.
Els que hagen triat l’IES OLEANA com TERCERA, QUARTA O CINQUENA OPCIÓ HAURAN DE PORTAR LA FULLA IMPRESA DE LA PRESCRIPCIÓ TELEMÀTICA

El dia 15 de setembre a les 12.00 hores hi haurà un nou procés d’adjudicació amb les vacants generades d’aquell alumnat que no haguera completat el procés de matriculació.