CAL Y SARMIENTO 2019-2020

Els departaments de Castellà dels dos instituts de Requena ens reunim per videotrucada per a resoldre els guanyadors del certamen literari «Cal y Sarmiento». Aquesta reunió havia d’haver-se celebrat el curs passat en la tercera avaluació però, com sabeu, la pandèmia ens va canviar els plans. Després de deixar passar un temps per a habituar-nos a les noves mesures, ens reunim i vam poder donar el nostre veredicte. Volem felicitar a tots els alumnes per presentar els seus treballs. També volem felicitar a tots els guanyadors i, especialment, donar l’enhorabona a tots els alumnes de l’IES Oleana. Ens sentim molt orgulloses de vosaltres. Enguany, per precaució i per mesures sanitàries, no podrem celebrar el lliurament de premis però tots ells rebran el seu.
Ací teniu el llistat de guanyadors de la XXXVII edició de «Cal y Sarmiento »:

POESIA
Batxillerat
1r PREMI: (ha quedat desert)
2n PREMI: “Corbs”, de Raúl Pla ossa de 1r Batxillerat en l’IES Núm.1.

Secundària 2n Cicle
1r PREMI: “L’últim adeu”, de María Soria Moreno, de 4t ESO en l’IES Núm.1
2n PREMI: “Tu enfront de mi”, d’Ángel Marzo García, de 4ºESO en l’IES Núm.1.

Secundària 1r Cicle
1r PREMI: “S.O.S”, de María Ibáñez Gómez, de 2° ESO en l’IES Oleana.
2n PREMI: “Pedres en el camí”, d’Irati Ugarte Ochando, de 2ºESO en l’IES Núm.1.

PROSA
Batxillerat
1r PREMI: (ha quedat desert)
2n PREMI: “Lliure”, de Sergio Lleó Benages, de 1r Batxillerat en l’IES Núm.1 i “Un altre dia més”, de Laura Planes Navarro, de 1r Batxillerat en l’IES Núm.1.

Secundària 2n Cicle
1r PREMI: (ha quedat desert)
2n PREMI: “Li va retornar la sort”, d’Andrea Navarro Vergillos, de 3r ESO en l’IES Oleana i “El xiquet 2-0-2”, de Borja García Lacruz, de 3r ESO en l’IES Oleana.

Secundària 1r Cicle
1r PREMI: “Tu també suraràs?”, d’Andrea Antúnez Fortea, de 2n ESO en l’IES Oleana.
2n PREMI: “Document sense títol”, d’Omayma Mabtoul de 1r ESO en IES Núm.1.

PREMI ESPECIAL DE PROSA
“L’última missió”, de Crina Noelia Coman, de 4t ESO en IES Núm.1.
(El premi especial de poesia ha quedat desert)

NB: els cursos que apareixen són en els quals es van presentar al certamen, no el curs en el qual actualment es troben.