Projectes de programació amb Java (2ºBach)

SPACE INVADERS

En aquest enllaç, podeu disfrutar dels projectes de programació del curs 2021-2022 fets pels alumnes de 2a de batxillerat amb el llenguatge de programació Java.

El propòsit ha sigut realitzar un Space Invaders, joc mític per ser el primer de masses i que va marcar l’inici d’una nova era en l’ús domèstic de la tecnologia. Com diu Alessandro Baricco al seu assaig “The Game”, aquest tipus de joc primitiu amb un aprenentatge intuïtiu, assolint experiència partida a partida, sense manual instruccions, amb un sistema de puntuació i tot amb molta rapidesa, ha donat forma al nostre nou món digital.

El videojoc és en si un punt fundacional de la revolució digital per a sondejar les capacitats de les màquines i la programació. I Space Invaders va ser la primera gran experiència col·lectiva persona-màquina.

Cada alumne ha tingut via lliure per a realitzar les modificacions i afegits sobre l’original. En molts casos els dissenys són també propis. Gaudeixen vostés.