PREMIS EXTRAORDINARIS CURS 2020-2021

Dimecres, 16 de novembre, va tenir lloc l'acte de lliurament dels Premis Extraordinaris del curs 2020-2021 al Palau d'Altea. Hi van ser presents diferents càrrecs públics d'Altea i de la Conselleria d'Educació. En aquest acte es van lliurar uns diplomes acreditatius a l'alumnat de Secundària i Batxillerat de la província d'Alacant, en què públicament se'ls va reconèixer l'esforç i el treball per obtenir bons resultats acadèmics durant els estudis de Secundària. Entre els premiats tenim alumnes del nostre institut que van recollir els premis acompanyats de les seves famílies, de la professora Gema Martí i del director del centre, Domingo Castillo. Aquest alumne actualment està cursant 2n Batxillerat i són: Alberto Navalón Lillo (2n Bach. B), Marina González Palmeiro (2n Bach. A), Timea Gabriella Veres (2n Bach. D). Així com Lucía Colomina Segura (2n Bach. B), Claudia Fernández García (2n Bach. B) i María Llopis Sánchez (2n Bach. C) que si bé van cursar els seus estudis a El Centre Privat Santa Faç, en l'actualitat són alumnes del IES Maria Blasco.

Moltes felicitats per aquests importants premis!

IMG-20221127-WA0009