L’IES Maria Blasco recupera després de la pandèmia l’intercanvi de 1r Batxillerat amb Països Baixos

Del 14 al 21 de març un grup de 17 alumnes de 1r Batxillerat de l'IES Maria Blasco junt ha rebut a casa seva 17 estudiants holandesos d'Udens College a Uden (Països Baixos). Durant aquests 7 dies intensos, s'ha dut a terme un programa orientat a maneres de combatre el canvi climàtic, entre visites culturals.

Destacar la recepció per l'alcalda de Sant Vicent i les xerrades de Celsa Monrós, Directora General de Canvi Climàtic a la Comunitat Valenciana que va explicar al Botànic de la Universitat de València les accions que la Conselleria està prenent per, alhora, conscienciar població i mitigar el canvi climàtic. També va ser especialment rellevant la visita a la Universitat d'Alacant, entre d'altres visites, el reconegut expert Jorge Olcina els va rebre al laboratori del clima de la Universitat d'Alacant.

Aquesta ha estat la primera part de l'intercanvi ja que al juny els estudiants de lIES Maria Blasco tornaran la visita. Per a l'alumnat i les seues famílies ha suposat una experiència vital molt enriquidora que obri i apropa els nostres estudiants a la realitat europea.