Alberto Navalón i Adán Plaza primer i segon premi a la II Olimpíada Informàtica de la Comunitat Valenciana

El passat divendres 27 de gener es va celebrar la II Olimpíada Informàtica de la Comunitat Valenciana. Durant tres hores, els més de 80 participants van haver d'enfrontar-se a cinc problemes de programació. Per part de l'IES Maria Blasco van acudir quinze estudiants que estudien 4t ESO, 1r i 2n de Batxillerat. Al final de les tres hores, es va lliurar un diploma als tres premiats. El primer i segon premi va correspondre a alumnes de l'IES Maria Blasco, Alberto Navalón Lillo que va aconseguir el primer i Adán Plaza Serrano que va obtenir el segon premi, tots dos de segon de Batxillerat, alumnes de la professora d'Informàtica Herminia Pastor Pina. És especialment destacable el nombre de participants de l'IES Maria Blasco que, sense tenir en compte els dos premiats, va tenir una actuació molt digna. El proper repte per a Alberto és la fase nacional. Enhorabona a tots i especialment a Alberto i Adán!!

Grupo