8 DE MARÇ A L’IES MARIA BLASCO

Dimecres passat, 8 de març, es va commemorar el Dia Internacional de la Dona i el nostre centre es va bolcar en la celebració d'aquesta data organitzant diverses activitats realitzades al llarg de tota la setmana passada:

• Exposició “ Paternitats igualitàries ” ubicada al vestíbul de l'institut.
  • Activitat “ Les dones de les nostres vides”. El nostre alumnat va realitzar fitxes biogràfiques amb la foto i la breu història de les dones de la vida. A més, es va convidar dones (mares i àvies) a participar en tutories perquè compartissin amb el nostre alumnat una estoneta de xerrada més personal.
  • Lliurament del nostre tradicional punts de llibre a tot l'alumnat i personal del centre.
  •  Photocall “We can do it”
  • “Xarxa infinita violeta ” inspirada en les instal·lacions de l'artista Yayoi Kusama , transformant el passadís que uneix consergeria amb la sala de professors amb una xarxa de punts violetes .
  • Música relacionada amb la temàtica de la setmana sonant als canvis de pati.
  • Racó Literari amb tres activitats principals: escriptura creativa, poesia dibuixada i micro obert.
  • Xarrada de Puri Trini Brotons, reconeguda mestra jubilada de Sant Vicent del Raspeig.
  • Conferencia de Lidia Lacruz Amorós, coordinadora de recursos humanos de Médicos sin Fronteras que nos habló sobre la situación de la mujer en Yemen.
  • Fotografia grupal de les nostres alumnes esportistes .

Des d'aquí felicitar tot el professorat i alumnat implicat que en aquesta setmana tan especial pel nostre centre.