LLIURAMENT DE DIPLOMES DELS EXÀMENS EUROPEUS DE GREC I LLATÍ A LES ALUMNES DE L’IES MARIA BLASCO

Els alumnes de 2n de Batxillerat de Llatí i Grec es van presentar el desembre passat als exàmens de Grec i Llatí de l' European Curriculum for Classical Languages de l'Associació Euroclàssica (Federation Européenne des Associations de Professeurs de Langues et Civilisations Classiques).

Seguint el Marc Europeu Comú de Referència per a les Llengües, l'Associació Euroclassica convoca cada curs els exàmens per a l'obtenció dels diplomes de Llatí o Grec, en diferents nivells, que equivalen als coneguts A2, B1, B2, C1, que s'utilitzen per a les llengües modernes. Felicitem a NATALIA GALIANO GARCÍA que ha obtingut els diplomes de Llatí (ELEX) i de Grec (EGEX), així com a MIRIAM SÁEZ SORIANO i LAURA BELINCHÓN GARCÍA, que han aconseguit el diploma de Llatí (ELEX).

Enhorabona per aquest èxit!