Torns de classe curs 2023-2024

Estimats alumnes i alumnes que el pròxim curs sereu alumnes en el nostre centre IES Mare Nostrum, us deixe un resum dels torns de les diferents especialitats que s'imparteixen en el centre:

Aclariment: Els cicles que tenen torn de matí i vesprada en el mateix nivell com a Gestió Administrativa i A.S.I.R., l'assignació del torn (matí o vesprada) es farà en funció del que els alumnes demanen i la disponibilitat de plaça en aqueix torn, el centre s'ajudarà de la nota d'accés al cicle per a donar-li el torn en cas de no existir places suficients en aqueix torn que s'ha triat.

ESO: Matins
BATXILLERAT: Matins
FP BÀSICA: Matins

GRAU MIG