CE Intel·ligència Artificial i Big Data – Promoció

BannerCE

L'IES Marcos Zaragoza et convida a matricular-te al CE IABD

JA IMPARTIT AL CURS 2022-2023 !

Impartit per professorat definitiu del departament d'informàtica perfectament qualificat i format per a la docència d'aquest Curs.

CEIABD-1

Opinions d'alumnat del curs 2022-2023

L'alumnat del IES Marcos Zaragoza que ha rebut el curs durant 2022-2023 dóna la seua opinió sobre el curs i el professorat.

Xerrades durant el curs

Face 2 Travel

El gerent de Face2Travel ens va explicar com utilitzen el reconeixement facial per a la realització de la entrada als hotels.

IABD-F2T-1

Crey Games

L'empresa de Jocs Crey Games va oferir una xerrada sobre com treballen en el departament d'anàlisi de dades.

IABD-Crey1

Sergi Soriano

El nostre company amb molta experiència d'anàlisi de dades ens va deleitar amb una xerrada molt interessant sobre casos reals d'empreses que necessitaven d'analítica de dades per a obtindre determinats resultats. Casos de bancs, multinacionals de moda, etc.

XerradaIA202304

Visita a INVATTUR

Invatur2022-1

GDV Mobility

El CMO de GDV Mobility va explicar el funcionament de l'empresa i com la Intel·ligència Artificial i l'anàlisi de dades els ajuden a l'hora de gestionar el stock dels seus magatzems.

LOGOGDV
Invatur2022-2

Alguns projectes realitzats durant el curs

PBI