Proves per a l’obtenció per lliure dels títols de Tècnic i Tècnic Superior 2023. Termini 30 gener al 10 de febrer.

PROVES LLIURES A CICLES 2023.

Proves per a l'obtenció per lliure dels títols de Tècnic i Tècnic Superior

PUBLICACIÓ DE LES QUALIFICACIONS OBTINGUDES EN ELS EXÀMENS DEL 18 Al 28 D'ABRIL: EL 5 DE MAIG EN EL TAULÓ DEL CENTRE.

8, 9 I 10 DE MAIG PER A RECLAMACIONS A LES LLISTES DE QUALIFICACIONS.

17-02-2023 Llistats provisionals admesos a les proves lliures: Descarregar llistats

27-02-2023 Llistats definitius admesos a la proves lliures: Descarregar llistats

06-03-2023 Orientacions per a proves lliures del cicle medie Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques: Descarregar

06-03-2023 Orientacions per a proves lliures del cicle medie Instal·lacions de Telecomunicacions: Descarregar

TERMINI INSCRIPCIÓ:

Del 30 de gener al 10 de febrer, tots dos inclusivament, en el centre docent examinador. IES MARCOS ZARAGOZA centre examinador dels cicles Instal·lacions de Telecomunicacions i Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques. Per a veure altres cicles, consultar en el següent enllaç en els annexos I i II: RESOLUCIÓ de 19 de gener de 2023

REQUISITS:

-Tindre, almenys, 18 anys per als títols de tècnic o tècnica (cicle mitjà), i 20 anys per als de tècnic o tècnica superior (cicle superior) o 19 anys per a què estiguen en possessió del títol de tècnic o tècnica (cicle mitjà). La condició d'edat s'entendrà complida durant l'any 2023.

-Per a tècnic o tècnica cicle mitjà, és necessari tindre superat ESO o equivalent, o nivell superior o estudis que donen accés al cicle mitjà.

-Per a tècnic o tècnica cicle superior, és necessari tindre superat Batxiller o equivalent, o nivell superior, o estudis que donen accés al cicle superior.

-No estar matriculat durant el curs 2022-2023 en el mateix cicle al qual es pretén inscriure en les proves per lliure, excepte alumnat que haja esgotat convocatòries en algun mòdul, o alumnat que haja anul·lat la matrícula en règim presencial o semipresencial durant aquest curs 2022-2023.

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR EN SECRETARIA (Dilluns a Divendres 09.00-14.00, Dijous 16.00-21.00):

IMPRESSIÓ TAXA 046 i JUSTIFICANT:

1. Entrar en enllaç: https://ceice.gva.es/doc046/gen/es/tasas.asp?idf=pruebas

2. Triar òrgan gestor: Instituts d'Alacant

3. Marcar “Prova per a obtenció de títols de Grau Mitjà d'FP d'import 20,45 e” o “Prova per a obtenció de títols de Grau Superior d'FP d'import 25,50 e”

4. Aplicar les exempcions o bonificacions de família nombrosa o discapacitat, si escau, i justificar amb original i fotocòpia amb carnet o llibre de família nombrosa o discapacitat.

5. Emplenar, abonar taxa i imprimir Taxa 046 i justificant de pagament.

CALENDARI COMPLET PROVES LLIURES A CICLES 2023:

• Inscripció: del 30 de gener al 10 de febrer, tots dos inclusivament, en el centre docent examinador.
  • Publicació relació provisional de persones admeses i excloses: 17 de febrer 2023
  • Reclamacions a les relacions provisionals: del 20 al 21 de febrer
  • Publicació relació definitiva de persones admeses i excloses: 27 de febrer
  • Reclamacions a les relacions definitives: recurs alçada davant la direcció territorial de la província, en el termini d'un mes
  • Sol·licitud d'anul·lació de matrícula: fins al 29 de març
  • Comunicació dels centres receptors de matrícules a la direcció territorial de la seua província del nombre de persones admeses i proposta de les Comissions Avaluadors: del 23 fins al 24 de febrer
  • Comunicació de les Direccions Territorials als Centres Examinadors de les Comissions Avaluadores designades: fins al 3 de març
  • Publicació de les orientacions a l'alumnat per part del Centre Examinador: fins al 7 de març
  • Realització proves: entre el 18 i el 28 d'abril
  • Reclamacions de les qualificacions: dins dels 3 dies hàbils següents a la publicació dels resultats
  • Fins al 31 de maig, enviament de les estadístiques de les proves a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, a través de l'enllaç facilitat per correu electrònic al centre examinador.

Més informació sobre convalidacions, exempcions, orientacions, etc.: https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=2567