LVIII OLIMPÍADA MATEMÀTICA ESPANYOLA (Curs 2021-2022)

Els alumnes de Primer de Batxillerat de l'IES Marcos Zaragoza van participar en la prestigiosa LVIII Olimpíada Matemàtica Espanyola, la primera fase de la qual es va celebrar al campus d'Elx de la Universitat Miguel Hernández el passat 21 de gener. Nostre va centrar va coincidir amb els altres IES vileros en un torneig on també van ser presents instituts de la província d'Alacant.

Les Olimpíades Matemàtiques suposen un gran repte per als seus participants. La passió pels números dels seus concursants eleva el nivell i provoca una divertida i estimulant carrera per resoldre interessants desafiaments.

La delegació de l'IES Marcos Zaragoza va aprofitar també la jornada per a completar una visita al campus il·licità on en uns anys podran estudiar alguns dels alumnes de la delegació vilera.

ome
OlimpiadasRotor