Ajudes de transport escolar. Curs 2021-2022

TERMINI DE PRESENTACIÓ

Es presentarà juntament amb la matrícula.

FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD

Alumnat de l’IES Els Alcores beneficiari de l’ajuda de transport escolar en el curs passat.

A través d’ITACA WEB FAMÍLIA, es pot accedir a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravats les dades que obren en poder de l’Administració.

Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’IMPRIMIR, SIGNAR i PRESENTAR L’ESBORRANY EN EL CENTRE, sense necessitat de presentar més documentació.

Si algun de les dades que figuren en l’esborranyno és correcte, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany i presentar-lo en el centre juntament amb la documentació justificativa.

Si no disposa d’accés a ITACA WEB FAMÍLIA haurà d’acudir a la secretaria de l’IES per a demanar l’esborrany de la sol·licitud d’ajuda individual de transport escolar.

NOVES SOL·LICITUDS. Nou alumnat o alumnat que no va ser beneficiari de l’ajuda en el curs passat.

La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’Annex I emplenat PER DUPLICAT, i adjuntant CERTIFICAT D’EMPADRONAMENT on figure la DISTÀNCIA entre el DOMICILI familiar i l’IES Els Alcores.