CIRCULAR PER A LES FAMÍLIES. INDICACIONS DE FINAL DE CURS

CIRCULAR PER A les FAMÍLIES. INDICACIONS DE FINAL DE CURS

Estimades famílies:

Mitjançant la present circular volem informar-los de tots aquells aspectes que, amb motiu del final de curs, han de tindre en compte:

1. El lliurament de les notes finals la realitzarán els tutors als alumnes/as de manera escalonada i en els següents vaig donaŕas, seguint sempre les mitjanes de prevención imposades per l'actual situación:

• Dilluns, 21 de juny: Alumnat de 3r ESO i 1r de Batxillerat GRUP 2.
        • Dimarts, 22 de juny: Alumnat de 3r ESO i 1r de Batxillerat GRUP 1 i alumnat de 1r i 2n ESO, PMAR i FPB.
        • Miércoles, 23 de juny: Alumnat 4t ESO i PR4.

Además del boletín de notes, se'ls entregará la següent documentación: informe per a la recuperación de les matèries suspeses i calendari de les proves extraordinàries, si és el cas, i consell orientador (est óltimo document solament per a alumnes/as d'ESO). También s'entregará el sobre de matrícula per a aquells alumnes que promocionen al curs següent.

2. Durant aqueixa mateixa setmana, en concret des de 14 al 18 de juny, totes les classes estarán orientades al repàs i reforç de les diferents matèries, de manera que l'alumnat amb assignatures suspeses reba orientacions i puga començar a preparar les proves extraordinàries. Per a aquell alumnat que haja superat totes les matèries, aquestes classes servirán de repàs i fiançament dels continguts fonamentals del curs que ara conclou.

3. El vaig donaŕa 23 de juny (óltimo vaig donaŕa de classe) es portará a cap una jornada especial amb els alumnes/as, de 9.30 a 12.00 h (l'autobús començará la recollida de l'alumnat a les 9:00h. i tornará una vegada finalitzen les activitats en el centre, a les 12:00h.) Aquesta jornada matinal es dedicará preferentment a l'acte de graduación i lliurament de notes a l'alumnat de 4t ESO. Aquest curs escolar, de manera preventiva sàrriá un acte intern al qual només asistirán l'alumnat i els seus professors. Amb la resta de l'alumnat que acudisca al centre aquest vaig donaŕa 23 es desenvoluparán una sèrie d'activitats , competicions i tallers dl.́dicos per a celebrar el final del curs 2020-2021, seguint sempre les pertinents mesures de prevención COVID.

4. Les proves extraordinàries es realitzarán del 30 de juny al 2 de juliol, según calendari que s'entregará a l'alumnat i estará exposat en els taulons i en la WEB del Centre. El vaig donaŕa 6 de juliol , a les 11:00h, els tutors entregarán els butlletins de notes a les seues aules al costat dels consells orientadors.

5. Tots els alumnes/as que hagen participat aquest curs 2020/2021 en el programa “xarxa de llibres" han d'entregar el seu lot de llibres de text a la BIBLIOTECA, según el següent calendari:

• 21 i 22 de juny: Alumando amb totes les matèries aprovades. (En horari lectiu).
      • 6, 7 i 8 de juliol: La resta d'alumnes/as ( En horari de 10.00 – 12:30h).

6. Aquelles famílies que vulguen participar per primera vegada en el programa “xarxa de llibres" en el curs 2021/2022 o que vulguen renunciar a seguir en el programa recibirán en breu instruccions concretes a través de la nostra página web https://portal.edu.gva.es/ieslosalcores/.

D'altra banda, els informem que la MATRÍCULA SÀRRIÁ PRESENCIAL según el següent calendari:

MATRÍCULA DE L'ALUMNAT QUE PROMOCIONA EN LA CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA AMB TOT APROVAT

• 1r ESO............... 28 i 29 de juny.
  • 2n , 3r i 4t ESO , 2n FPB............... 30 de juny, 1 i 2 de juliol.
  • 2n BATXILLERAT............... 30 de juny, 1 i 2 de juliol.
  • ALUMNAT DE 4° ESO QUE PROMOCIONA A 1° BATXILLERAT I HA SOL·LICITAT ADMISIÓN............... 30 de juny, 1 i 2 de juliol

(ELS SOBRES DE MATRÍCULA S'ENTREGARÁN AMB EL BOLETÍN DE NOTES)

MATRÍCULA DE LA RESTA DE L'ALUMNAT DEL CENTRE

• ESO, FPB i BATXILLERAT............... del 7 al 15 de juliol